Avrupa yakası en iyi boşanma avukatı

Avrupa Yakası En İyi Boşanma Avukatı

Avrupa yakası en iyi boşanma avukatı dava süresinde müvekkilinin hakkını en iyi savunan ve mağduriyet yaşamasına imkan vermeden dava sürecini lehine tamamlanmasını sağlayandır. En iyi boşanma avukat desteği ile sorunsuz sonuçlanır, tarafların birbirinden beklentileri dikkate alınarak en iyi aile mahkemesi avukatı yardımı ile en başta varsa ortak çocukların menfaatleri göz önüne alınır.

Boşanma davaları, anlaşmalı boşanma ve çekişmeli boşanma davaları olarak iki şekilde açılabilmektedir. Özellikle çekişmeli boşanma davaları, hafife alınmayacak kadar önemli süreçleri beraberinde getirir.

Avrupa yakası en iyi boşanma avukatı arayışında olan kişiler, boşanma davası için dilekçe yazımlarında ve dava süreci boyunca, bazı hukuki işlemlere dikkat etmelidir. Örf ve geleneklerimize göre boşanma davaları ne kadar üzücü olsa da tarafların anlaşamaması durumunda, her iki tarafın da iyiliği için bu süreçlerin yaşanması gereklidir.

En iyi boşanma avukatı İstanbul ve diğer şehirlerde avukatlık hizmeti veren kişiler, tarafları en iyi şekilde temsil etmelidir. Anlaşmalı boşanma davalarında, taraflar her konuda anlaşılır ve çok fazla sürtüşme ya da çekişme olmadan dava sona erer.

Çekişmeli boşanma davalarında ise; mal rejimi, velayet davası, nafaka, tazminat, velayetin değiştirilmesi, kadının boşandıktan sonra tekrar evlenmek için beklemek zorunda olduğu süre ve bu sürenin kaldırılması süreçleri, en iyi boşanma avukatları tarafından yürütülmelidir.

Boşanma Sebepleri Nelerdir?

Aile birliğinin bozulması, birçok nedene bağlıdır. Kişiler arasında birlikte hayata devam etmenin zorlaştığı zamanlarda, taraflar ayrılık kararı alabilmektedir. Boşanma, her iki taraf için de yıpratıcı bir süreç olduğu için kişiler, Avrupa yakası en iyi boşanma avukatı tutarak, özellikle çekişmeli boşanma davalarında haklarını savunmaktadır.

• Aldatma nedeniyle açılan boşanma davası
  • Aile içi şiddet yüzünden boşanma davası
  • Suç işleme sebebiyle açılan boşanma davası
  • Akıl hastalığı nedeniyle açılan boşanma davası
  • Kötü davranma sebebiyle açılan boşanma davası
  • Şiddetli geçimsizlik nedeniyle açılan boşanma davası

Evlilik birliğinde, kişilerin birbirine karşı yerine getirmesi gereken hak ve yükümlülükler vardır. Bu yükümlülüklerin yerine getirilmemesi durumunda, taraflar anlaşmalı ya da çekişmeli olarak boşanma davası açabilmektedir.

Anlaşmalı Boşanmada Velayeti Kim Alır?

Anlaşmalı boşanma, eşlerin birbiriyle her konuda anlaşarak ayrıldığı boşanma türüdür. Anlaşmalı boşanmada eşlerin tam 1 yıl evli kalmış olması gereklidir. Bu sürenin aşağısında olan bir evlilikte, anlaşmalı boşanma gerçekleşmemektedir.

Anlaşmalı olarak ayrılmaya karar vermiş olan eşlerde, çocuk varsa, ilk olarak hâkim iki tarafı da dinler. Anlaşmalı boşanma davası da olsa, eğer çocuğun menfaatine dair herhangi bir olumlu yön bulunamazsa, anlaşmalı boşanma oluşmaz.

Kaç Çeşit Nafaka Vardır?

Nafaka, boşanmayla birlikte zora düşecek tarafın, kendini idame ettirmesi adına, karşı tarafın maddi durumuna göre düzenlenen ödemelerdir. Dört çeşit nafaka türü bulunmaktadır.

• Tedbir Nafakası
  • Yoksulluk Nafakası
  • İştirak Nafakası
  • Yardım Nafakası

Nafaka kararı için hâkim, nafakayı verecek tarafın mali durumunu göz önünde bulundurarak karar verir. Bu karar içinde, çocukların sosyal ve ekonomik durumları bulunur. Eğitimi, sağlık giderleri gibi masraflar, nafaka içinde yer alır.

Üvey Çocuk Velayet Davasına Tabi Olur mu?

Boşanma davalarında çocuk söz konusu olduğu zaman, ilk olarak çocuğun hakları göz önünde bulundurulmaktadır. Çocuğun öz ya da üvey olması, hâkimin kararını etkilemez.

Kanuna göre, velayeti alan kişinin, başka biriyle evli olması durumunda, eşlerin küçük üvey çocuklara da aynı özen ve itinanın gösterilmesi konusunda hüküm vermektedir.

Velayet Davasında Çocuklar Kime Verilir?

Velayet, çocuk ya da çocukların, boşanma davalarında bakım ve eğitimlerinin sürdürülmesi, korunmaları için anne ya da babaya verilen haklar bütünüdür. Boşanma davasının açılmasıyla birlikte velayet davası da açılmış olur.

Velayet hakkı, sadece anne ya da babanındır. Babaanne, büyükbaba, hala, teyze gibi akrabalar, velayet davasına katılamazlar. Bu kişiler sadece vasi olarak atanabilirler. En iyi boşanma avukatı İstanbul Avrupa yakası ya da başka bir şehirde olsun, boşanma dava süreçleri, oldukça yıpratıcı ve çocuklar açısından zordur.

Boşanma davalarında avukatlara tüm özel hayat sunulur. Bu yüzden Avrupa yakası en iyi boşanma avukatı arayışında olan kişilerin, kendilerini rahat hissedecekleri avukatları tercih etmesi gerekir.

Firmamızın konusunda uzman ve deneyimli boşanma avukatları ile ücretsiz danışma randevusu alabilir, boşanma davanız hakkındaki süreçlerin nasıl olacağı konusunda bilgi alarak, hukuki sürecinizi başlatabilirsiniz.