En İyi Boşanma Avukatı ve Ücreti

en iyi bosanma avukati ve ucreti

Boşanma avukatı olarak avukatlarımız boşanma davalarında gerekli bilgi ve deneyime sahiptir. Bu durumlarda boşanma avukat ücretleri ceza davalarında olduğu kadar yüksek değildir. Ücret, davanın türüne göre değişmekte ve iş mahkemelerinin avukatları yüksek ücret alsa da boşanma davalarında hukuk büromuzun avukat ücretleri makuldür.

Anlaşmalı boşanma davası ve ihtilaflı boşanma davası olmak üzere iki tür boşanma davası vardır. Anlaşmalı boşanma davaları, ihtilaflı boşanma davalarından daha kısadır. Bu durumlarda taraflar arasında bir protokol imzalanır. Bu protokolde taraflar tüm yasal şartlar üzerinde anlaşırlar. Anlaşmalı boşanma davalarında taraflar duruşmaya katılmak zorundadır. Duruşma sırasında kendi iradeleriyle boşanmak istediklerini beyan ederler.

Şehrinizin En İyisiyiz

İyi boşanma avukatı, boşanma davası sürecinde davanızın en az zararla sonuçlanmasını sağlayacaktır.  Boşanma davalarında, bu deneyim ve birikimden ziyade lokasyonunuzun en iyi avukatını araştırmalısınız. Çekişmeli boşanma davalarında yardım almak için büromuzun hukuki danışmanlık hizmetinden yararlanabilirsiniz. Bu konudaki davalarınızda büromuzun avukat telefon numaralarını, web sitemiz ve diğer resmi kurum rehberlerinden bulabilirsiniz.

Çekişmeli boşanma davalarında tarafların aynı fikirde olmadığı hukuki konular vardır. Bu konular velayet ve tazminat gibi konular olabilir. Çekişmeli boşanma davalarının süresi, tarafların delil getirmedeki etkinliğine ve mahkemelerin çalışma durumuna göre değişmektedir. Genellikle 12 aylık bir süre ile sonuçlanır. Büro avukatlarımız, müvekkilleri için çekişmeli boşanma davası sürecini takip ederek en verimli sonuç için çalışmaktadır. İhtilaflı boşanma avukat ücretleri, anlaşmalı boşanma davalarından daha yüksektir. Çünkü çekişmeli boşanma davalarında, dava sürecinde delillerin değerlendirilmesi ve tarafların tazminat talepleri gibi durumlar vardır. Ofisimiz avukat danışmanlığı olarak hizmet vermektedir. İhtilaflı boşanma davalarında mal paylaşımı genellikle boşanma davasıyla birlikte açılmamaktadır. Açılırsa mahkeme boşanma davasının sonuçlanmasını beklemek zorundadır. Dava sürecinde ekonomik olarak mağdur olan kişi, hayatına sosyal ve ekonomik olarak devam etmek için nafaka isteyebilir. Mahkeme, karşı tarafın ekonomik durumunu gözlemler. Büromuzun boşanma avukatları, çekişmeli boşanma davalarının sonuçlanmasının ardından taraflar verilen kararlar için dava açabilecek. Örneğin velayet ve nafaka davaları açılabilir. Değişen ekonomik koşullar nedeniyle belli bir süre sonra nafaka artırımı için dava açılabilir. Mahkeme karşı tarafın ekonomik durumunu göz önünde bulundurarak nafakayı artırabilir.